Re: home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Thu 20 Jan 2005 - 02:41:32 MET

Dnia pieknego 2005-01-20 o 00:19:38 osobnik zwany Michal Gawrylczyk
wystukal:

> ...w cenniku jak wół maja napisane ze ceny sa netto:
>
> http://www.home.pl/domain
>
> nawet grubsza czcionka, a wszedlem tam bez szukania....

> ...wiec jak dla mnie to nieslusznie sie czepiasz.

slusznie :)
ceny powinny byc brutto z ewentualna informacja o cenie netto, choc nie
widze po co mieliby podawac netto.
Cena jest do zpalacenia i ZU nie interesuje netto, a firma i tak sobie
policzy.

Nawet jesli prawo nie nakazuje, a powinno, bede tepil podajacych netto.

--
mst <at> gazeta <.> pl
- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości - Wiem co mówię. To grunt zabija!.