home.pl ściemnia jak komórkowcy

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 22:49:00 MET

Obiło mi się o uszy, że ceny należy podawać z podatkiem i jest to
prawnie nakazane.
I tak, wchodzimy na stronę home.pl i na środku jak wół stoi informacja:
"Domeny - rejestracja / transfer" i przykładowo:
com.pl - 75 zł
Napis "wszystkie ceny netto" dziwnym trafem prawie zlewa się z tłem,
tzw. "drobny druk"

Pamiętam jak operatorzy telefonii komórkowej podawali w reklamach dużymi
literami ceny bez podatku i pod spodem dopisywali maczkiem pełną kwotę,
czy jakoś tak, aż ich naprostowano.
Na home.pl trzeba się dobre parę chwil nagrzebać aż się trafi na cennik
gdzie i tak tylko będzie "*cena netto". Brutto nie ma wcale podanego.

Ja już wiem, że skorzystam z usług innego rejestratora, który nie
ściemnia i podaje "kawę na ławę". Może biję pianę ale się zniesmaczyłem.

--
Aleksander Popiuk