Łącze od TPSA

Autor: Jarek <jarek_at_fake.address.from.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 11:10:05 MET

                                Witam

        Jak to jest z naszym ukochanym operatorem, od dwóch miesiecy nie
potrafie uzyskać od nich informacji czy są w stanie zestawić mi kolejne
2Mbps czy też nie. Nie wiem czy to jakieś celowe działanie z ich strony
w związku z faktem, iż stanowię dla ich neostrad realną konkurencje.
Czy jako narodwy/wielki/jedyny/etc... operator nie mają przypadkiem
obowiązku (o ile są możliwości technicze) zestawić mi to łącze (a
możliwości techniczne chyba mają skoro oferuja neostrady/dsl-e) ?

Jestem w przysłowiowej kropce, bo z jednej strony poza TPSA (jest
jeszcze TelEnergo ale chcą coś 8Kzł za 6Mbps) nie ma skąd wziąść
kolejengo łącza a z drugiej strony są kolejni zainteresowani klienci.

Pozdrawiam Jarek