Re: Siec osiedlowa

Autor: Paweł Tyll <ofca_at_ofca.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 16:53:41 MET

"Przemyslaw Frasunek" <venglin@freebsd.lublin.pl> wrote in message
news:86pt05vfel.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...
> I o tym wlasnie mowilem.
No i co to ma wspólnego z tym o czym mówił Mateusz Swatek? Nie używa się do
transmisji fal radiowych dla interesujących nas zastosowań kabla RG58. W takim
wypadku ja zaraz powiem, że używam do transmisji radiowej skrętki, bo do
Tsunami MP (nie mylić z MP.11a) sygnał dochodzi skrętką.

> Obawiam sie, ze w konstrukcjach na 2,4 GHz bardziej boli
> niedopasowanie anteny do kabla i nadajnika. Juz sama antena
> (paraboliczna, jednego z polskich producentow) ma SWR 1,5:1. Jakos nie
> widzialem nigdy "profesjonalnego instalatora WiFi" sprawdzajacego
> reflektometrem caly uklad :)
Nie mówiłem o konstrukcjach na 2.4, tylko o dolnej granicy częstotliwości,
gdyż na niższych niechcący mogłoby się coś sensownego udać zrobić przy pomocy
RG58. RG58 to kabel do innych zastosowań i tyle.

> Oczywiscie Twoim zdaniem na czestotliwosciach, na ktorych RG58 ma mala
> tlumiennosc dziala tylko CB :)
Nieee, z pewnością działają tam profesjonalne radiolinie o wysokiej
przepustowości. Bardzo się staram, ale nie mogę za cholerę znaleźć w mojej
wypowiedzi słowa 'tylko', cieszę się jednak że Tobie się udało, jak również że
znasz moje zdanie lepiej ode mnie.

Zdrówko.

--
[E-Mail:p#75;pl]          [GG: 1655827]           [TEL: +48 604 90 40 40]
Legalny sprzęt 802.11a/b                          http://www.osbridge.pl/