Re: Onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 14:10:20 MET

Jakub Żukowski pisze:

> Ludzie, ktorzy mieli nieprzyjemnosc rozmawiac z toba.

Po pierwsze - zapoznaj się ze znaczeniem słowa 'pomiatać', po drugie -
fakt, wielu, podobnych Tobie mnie nie lubi, bo niekiedy piętnuję
głupotę.

Prześledź swoją obecność np. na tej grupie - nie dość, że nie
tworzysz żadnej treści dodatniej, uczestniczysz tylko w wątkach (lub
ich fragmentach) nie wymagających konkretnej wiedzy, nie dość,
że niemal wyłącznie się czepiasz, to jeszcze mylisz się czepiając
(w dodatku któryś już raz). Nie jest to ani mądre, ani zabawne, ani
oryginalne, po prostu nudne i żałosne.

Zanim znowu odpiszesz coś głupiego, przemyśl.

PS. EOT.

--
Neas