Re: Onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu

Autor: Woyteck <marsmanEAT-HAM_at_pocza.onetNO-SPAM.pl>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 13:44:04 MET

Użytkownik "Człowiek obserwujący" <dddsssWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:675c.00000808.41e51351@newsgate.onet.pl...
> Dzisiaj Gazeta Wyborcza opublikowała wyniki Polskich Badań Internetu. Na
> pierwszym miejscu znalazł się portal Onet.pl, z którego skorzystało 6,77
mln
> osób. Moim zdaniem onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu. Jeśli do
> obsługi konta pocztowego na serwerze poczt.onet.pl używa się przeglądarkę
> internetową, to po wylogowaniu z konta pocztowego następuje AUTOMATYCZNE
> przekierowanie na stronę główną portalu. W takim przypadku użytkownik, czy
tego
> [...]
http://infoprasowe.onet.pl/item.html?DB=162&ITEM=1211318

Mi sie tylko zdaje ze metoda sondarzu jest skuteczna, ale wybrano niezbyt
reprezentatywną próbę internautów.
Ankieta była dostepna tylko na głównych portalach w Polsce...
ktoś kto ich nie odwiedził, nie miał szans brać udziału w badaniu...

--
Woyteck
I eat SPAM for breakfast!