Re: minusy dns poza nask?

Autor: Marcin Kapski <admin_at_bbi.plNOSPAM>
Data: Wed 12 Jan 2005 - 09:13:20 MET

Użytkownik "Witold Romaniak" <witold_romaniak@op.pl> napisał w wiadomości
news:cri0jb$ffu$1@news.onet.pl...
> Czy sa jakies minusy trzymania domen .pl u registrara zamiast w NASK?
> Powiedzmy, ze mam jak najlepsze zdanie o registrarze.

Osobiście polecam NASK - dla mnie jedyna wiarygodna firma.
Cenowo nie jest tak źle w stosunku do konkurencji. Zresztą większość ofert
innych firm dotyczy 1-szego roku utrzymania - po tym czasie płacisz albo
nieznacznie mniej niz w NASK, albo nieznacznie drożej.

Osobiście domenę dla jakiegoś ważnego przedsięwzięcia brałbym w NASK (i tak
robię), jak robię jakiś homepage to mi wszystko jedno.