Re: minusy dns poza nask?

Autor: Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 10:59:05 MET

"przemcia()"@poczta.fm:

> Nie mow ze wolisz byc ochraniany przez firme x ktora ma 1 samochod
> i zatrudnia 4 emerytow, ktorzy wystrasza sie wlasnego pierdniecia.

Tak, wolałbym być "ochraniany przez firmę X, która ma 1 samochód
i zatrudnia 4 emerytów, którzy wystraszą się własnego pie*dnięcia"
niż być "ochranianym przez mafię". Z bardzo prozaicznego powodu:
w tym pierwszym przypadku dużo łatwiej byłoby mi rozwiązać umowę.

> przyklad i tak nie do konca pasuje do sytuacji, no i odbiega od tematu

W takim razie FUT.

--
	Leszek.
-- lech7@pse.pl 2:480/33.7          -- REAL programmers use INTEGERS --