Re: minusy dns poza nask?

Autor: <_at_poczta.fm>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 16:47:11 MET

azaroth@poczta.onet.pl napisał(a):
> Zobacz sobie na stronie nasku agnat i domainmaker sa osobnymipartnerami nasku.
> Domainmaker nie sprzedaje sam domen tylko przez partnerow.
> Ostatnio akcjonariuszem zostal ogicom z poznania.
Co nie zmienia faktu, ze sa ta sama instytucja zarejestrowana na
malzonkow/wspolmalzonkow/kolegow
> Gdzie ty widzisz bzdure.
a widze
> Wejdz na strone net-line i zobaczysz domena pl 150 zł netto
> Komrel http://domeny.komrel.net/ cennik na stronie domena pl 200 zł netto
Za 200 netto to mam w nasku bez przenoszenia do posrednikaz NASK, a
przeciez chodzi o nizsze ceny
> Atcom http://www.atcomnet.pl/dr.php domena pl 180 zł netto
> Info-Media 189 zł netto.
zadna rewelacja

p Domena Cena za rejestrację Promocja do
1 .pl 69.0 zł netto za rok 31.12.2005
2 .com.pl 55.0 zł netto za rok 31.12.2005
3 funkcjonalne 55.0 zł netto za rok 31.12.2005
1 regionalne 18.0 zł netto za rok 31.12.2005
2 .az.pl 29.0 zł netto za rok 31.12.2005
3 .info 15.0 zł netto za rok 30.12.2005

Cena za przedłużenia polskich domen spada od ilości!
Lp Domena Cena za przedłużenie Cena za transfer Informacje

1-50 domen polskich (aktualna całkowita ilość domen w panelu)
1 .pl 89.0 zł netto za rok - Pokaż
2 funkcjonalne .pl 69.0 zł netto za rok - Pokaż
3 regionalne .pl 25.0 zł netto za rok - Pokaż

Więcej niż 50 domen polskich (aktualna całkowita ilość domen w panelu)
1 .pl 79.0 zł netto za rok - Pokaż
2 funkcjonalne .pl 64.0 zł netto za rok - Pokaż
3 regionalne .pl 24.0 zł netto za rok - Pokaż

prosze bardzo - przy 100 domenach wykupionych przez ciebie w atcomnet.pl
czy domeny.komrel.net jestes w plecy niemal 10tys (to tylko przyklad)

Zwracam honor, jednak wysylanie faxu i czekanie na zatwierdzenie wydania
kodu AuthInfo jest troche dziwną metodą. Miałem na myśli kwestię
przenoszenia domen pomiędzy pośrednikami.

Pozdrawiam

Przemyslaw