Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 07:37:45 MET

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<Grzegorz.Janoszka@S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrncu0fbl.rv6.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.edu.pl...

> No to mieszkasz w bardzo dziwnym miejscu. W Krakowie przynajmniej,
> w blokowiskach, ludzie najczęściej nie reagują niestety.

ja znalazlem dobry patent na pogodzenie obu spraw (net + bezpieczenstwo) ;)

ostatnio sie dowiedzialem przypadkowo ze moja antenka za onkem (krotka biala
rura)
jest uwazana za kamere monitoringu
dowiedzialem sie od osoby 3'cie w formie
(od kiedy zamocowali ta kamerke to zapadl wreszcie tutaj spokoj)

--
pozdrawiam,
Mateusz