Re: Co do cholery z THC.NET.PL ????????/

Autor: XXXXX XXXXXXX <davidd_at_pf.USUN.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 16:40:15 MET

nerez napisał(a):
> Co sie dzieje z thc.net.pl mam u nich serwer i nic mi nie działa, miałem u
> nich na serwerze strone i forum klubowe i lipa blada z mojej winy bo nie mam
> backupu forum, czy jest jakaś szansa na kontakt kim kolwiek z
> nieodpowiedzialnymi ludzi z thc??
>
> HELP !!!!
>
> pozdrawiam
>
> Sebastian Chmielarek
> www.skoda-design.pl
> mailto: schmielarek@hot.pl
> ul. Orzeszkowej 33
> 05-820 Piastów
> tel: 505 333 667

Znowu ich serwerownia (The Planet) odłączyla, ale tym razem... nie znają
powodu... ;D
Teraz chcą współpracować z wspolnasprawa.info - uruchamiają wszystko w
polskiej serwerowni. Tylko czekają, aż dotychczasowy serwer wróci do
życia, bo backupa oczywiście nie mają... Nawet bazy adresów maili
klientów nie skopiowali sobie po ostanim padzie... Ech, szkoda gadać.

Szczegóły: http://forum.kasart98.com/viewtopic.php?t=10832

Pozdrawiam,
XXXXX XXXXXXX