Re: odpis VAT = link do ustwy + humor

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.net>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 14:33:47 MET

Jakub Żukowski <jakub.zukowski@nospam.gmail.com> wrote:
> A co Ci przeszkadzaja takie stopki? Chodzi o cenne bajty na neostradzie?

Są potrwornie długie, przeważnie nikt ich nie czyta, korespondencja staje
się mocno nieczytelna, są kłopoty z wycinaniem. Długość maila akurat w moim
przypadku nie jest problemem.

> Jestes zwyczajnie informowany o charakterze korespondencji. Taka jest
> widocznie polityka firmy i nalezy to uszanowac.

Nie interesuje mnie wewnętrzna polityka firmy, w której w dodatku nie pracuję.
W skrajnym wypadku, mógłby to być link do strony, gdzie taka polityka
byłaby uzewnętrzniona, łaczenie z tym, co prezes owej firmy jadł na śniadanie
oraz jak pracownicy przyszli w danym dniu ubrani do pracy i czy zgodnie
z przyjętą polityką firmy.

--
[ ŁT ]