Re: Co się dzieje z THC.NET.PL

Autor:  --- ! daNuta ! --- <danuta_at_konto.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 23:35:04 MET

begin 8 Noose wrote:

> Niestety mielismy duze problemy z serwerownia.... Jeden z uzytkownikow
> wyslal w ciagu 10 min okolo miliona maili w caly swiat... Yahoo dzwonilo
> do serwerowni i niestety stalo sie jak sie stalo (zostalismy odcieci od
> internetu)....

Mam prośbę. Zanim zaczniesz ponownie tak nas kłamać, po prostu się
doucz! Masz braki już na poziomie matematyki SZKOŁY PODSTAWOWEJ!!!

1.000.000 / 10 * 60 = ~1667 przesłek/sek.

Zacznij może rowy kopać, a nie administrować czymś o czym nie masz
bladego pojęcia!

--
Nuta - (Adres jest spam-trapem. Odpisując usuń 'da' z mojego adresu)
Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.6.0, OE-QuoteFix,