Re: Co się dzieje z THC.NET.PL

Autor: Jakub Żukowski <jakub.zukowski_at_NOSPAM.gmail.com>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 21:50:08 MET

Jakub.S wrote:
> Co do cen panowie to widzę że kilku z Was załapało niezłą pianę. Tak się
> składa że ja nie mam kasy na konto za 500-1000 zł rocznie więc albo
> założe sobie na thc albo wcale.
I tak bywa. Nikt tu nie potepia osob, ktore nie stac na profesionalne
konta. Poprostu jesli cos mowimy to to, ze dzialanie takiego
"prowajdera" pozostawia wiele do zyczenia.

> Chyba że któryś z Was superadminów
> sprezentuje mi konto na swoim superserwerze zabezpieczonym 24h/24h za
> 50zł rocznie.
W dzisiejszych czasach ceny mozna negocjowac nie tylko na bazarze u
Stiopy, lecz wszedzie - nawet o dziwo w salonach telefonii komorkowej, a
tym bardziej u isp.

> Konkurencja jest podstawą wolnego rynku i mnie jako
> konsumenta mało obchodzi czy panowie z thc są pośrednikami czy nie.
> Ważne że dostałem konto za 50zł które szybko działa i jest stabilne.
Tanie jest. O stabilnosci bym dyskutowal :)

> Pady zdarzają się każdemu, nawet home.pl na którym mam np. pocztę.
Pady? Pasc moze jakies lacze, ale kazdy wiekszy na backup. No chyba, ze
Piekna padnie :)

> Serwer thc już działa, ja dostałem maila z informacją o awarii i
> przeprosinami więc uważam sprawę za niebyłą.
Niebyla? Skubne Ci portfel i przeprosze za to. Wycofasz wtedy wniosek z
posterunku i zapomnisz o tym?

> Nikt nie jest doskonały.
> Widać to choćby po niektórych superadminach którzy zamiast zaoferować
> konto za przyzwoite pieniądze potrafią wytykać tylko błędy innym którzy
> wychylili się przed orkiestrę. Pięknie... oby tak dalej.
Buty tez mozesz kupic za 30 zl (Adidas Stabile) tyle, ze bez 3-go paska
i napisu stabile. Odcien niebieskiego takze rozni sie od orginalnego. O
co mi chodzi.. nie placisz za sama pojemnosc konta lecz takze za marke i
gwarancje solidnosci. Stabile z bazaru rozpadaja sie po 1,5 miesiaca
podobno.

--
Jakub 'LuTeK' Żukowski
mobile: (+48 502) 819 219