Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 11:18:06 MET

On Fri, 24 Dec 2004 11:11:24 +0100 I had a dream that Janusz - Vahanara <vahanara@olimp.gapp.pl> wrote:
> Wszyscy kopię te biedne osiedlówki jak tylko mogą i przy każdej okazji.
> Zastanawiające, nie?
> No to te niechciane przez nikogo osiedlówki padną szybciej, niż im jest
> pisane i co wtedy?
> Kogo będzie podłączać Futuro i inni? Providerzy zaczną "chodzić po mieście"
> i konkurować z 2 megabitowym DSLem za 550 zł brutto?

Nie rozumiesz wątku - poczytaj dokładnie.
W węźle www.kix.futuro.pl są wpięte _tylko_ osiedlówki. I wyobraź sobie,
że ludzie z osiedlówki, która ma bgp, >20 Mbps ruchu i parę
przemyślanych rozwiązań, nie chcą peerować się z siecią, co ma 1.5 Mbps
i jeden serwer zainstalowany przez "siotrzeńca pana Franka".

> Kto będzie chciał trzymać "content" w jakimś KIX, skoro odbiorcy z TPNetu
> nie będą mieli do niego dostępu?

No właśnie pokazałeś, że kompletnie nie wiesz, o czym piszesz.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres