Re: Co siê dzieje z THC.NET.PL

Autor: Noose <noose_no_spam_at_thc._no_spam_.net.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 23:34:28 MET

Użytkownik Zbigniew Sikora napisał:
> Powiedz mi prosze jak to 100% pieniedzy wkladacie w sprzet dzierzawiac go w
> jakims zamorskim datacenter ?
>
> Placicie miesieczny abonament dopóki zabawa sie nie znudzi, lub dopóki sa z
> tego pieniedze. Gdy przestaje to byc oplacalne wypowiadacie umowe, a
> klientom mówiecie: adios muchachos. Moze to i jest wlasciwy model biznesowy,
> bo tego typu firm pojawilo sie ostatnimi czasy sporo, ale nie dorabiajcie do
> tego ideologii. Zaleta tego rozwiazania jest po prostu cena. Wada jest to,
> ze wszystko poza systemem operacyjnym Waszego serwera jest poza Wasza
> [...]

Witam ponownie.
  100% pieniedzy jest wkladane w sprzet.... Chodzi dokladnie o to, ze
placimy ten miesieczny abonament, i odkladamy reszte na nastepny miesiac
( w razie gorszego miesiaca ). Gdy uzbiera sie odpowiednia suma i
dochody tez beda odpowiednie, przenosimy serwer na mocniejsza maszyne (
normalne chyba ). Nie mozemy niestety na razie sobie pozwolic na
kolokacje wlasnego serwera, poniewaz nie mamy tyle pieniedzy by kupic
sprzet taki jakbysmy chcieli dac do serwerowni...
  Jezeli chcielibysmy sie zwinac z pieniedzmi nie zakladalibysmy sobie
firmy, tak jak to zrobil Pan mas... (kto sie orientuje, ten wie, nichce
nikomu anty reklamy zrobic), nie mowie, ze prowadzi On hosting po to by
ktoregos dnia zniknac, tylko mowie, ze prowadzi hosting a nie ma
firmy... Nie po to placimy ZUS, podatek itp.... Nie po to mimo takich
problemow ciagniemy dalej dzialanosc.... Moglismy zrobic tak jak co
poniektorzy mysleli, ze robilismy.... Zwinac sie z pieniedzmi...
  Niedlugo mamy nadzieje, ze firma sie na tyle rozwinie, ze bedziemy
mieli mozliwosc kolokacji wlasnego serwera, a w przyszlosci moze i
zalozenie wlasnej serwerowni.... tylko nie wiem czy z tymi cenami....

Pozdrawiam i zycze wszystkim wesolych swiat. (to byla jedyna odpowiedz
na ktora warto bylo odpisac... zawsze mi sie wydawalo, ze grupy sa na
wyzszym poziomie.... ale pomyllilem sie niestety :(...)