Re: Ciekawostka -> http://www.zoo.pl/

Autor: Jaroslaw Druzbinski <comnet_at_cn.net.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 20:39:18 MET

Kudlacz wrote:
>>>> http://www.zoo.pl/
>>> podobnie http://www.radio.pl/
>> patrz http://www.medycyna.pl
> Pozostaje dodac:
> www.sport.pl, www.audio.pl, www.kosmetyki.pl, www.expo.pl,
> www.media.pl

Wiecie co ...
... mysle ze bez wzgledu na to gdzie to umiescil sprawa dotyczy
zlodziejstwa ! Nie mozemy jako spoleczenstwo tolerowac prywatnych
interesow ludzi bedacych urzednikami. Wykorzystal sytuacje i w piekny
sposob "oszukal" goscia.
Nie wiem na ile autor posta ma mocne dokumenty ale uwazam ze powinien
udac sie z tym do sadu. Bez wzgledu na wszystko domagac sie zwego.
Ponadto osobiscie zglosilbym do prokuratury prawdopodobienstwo
popelnienia przestepstwa (karupcja ?). DLaczego jakas w tej domenie
promuje siebie ?
Nie obstaje za zadna ze stron bo nie mam wgladu do dokumentow ale na
pierwszy rzut oka mi to smierdzi i to bardzo.