Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu

Autor: GL <leszczNOSPAM_at_v-lo.krakow.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 15:09:00 MET

Dnia Thu, 16 Dec 2004 13:33:51 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
<Grzegorz.Janoszka@S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl> napisał:
> Chodzi mi o to, że firmy typu GTS, NASK itp niekoniecznie chcą mieć
> peering z firmą "osiedlówka pana stasia i pana franka", choć czasem
> zdarzają się i takie rzeczy.

a jest w kraku jakis IX co jest wpiety do TKT...? Bo jak tak to chetnie
bym sie tam podlaczyl, mysle ze z kolejarzami mozna by sie dogadac na
jakies przekierowanie, bo na miejscu mam do nich swiatlo.

pzdr

greg

--
---===<<<http://greg.biezanow.net>>>===---