Re: Energis? Futuro? Crowley? A może coś innego?

Autor: Jaroslaw Druzbinski <comnet_at_[no_spam>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 09:52:32 MET

Frank wrote:

> O Energisie zapomnij. Jakies 3 miesiace temu zaproponowali mi lacze 2
> mbit/s za 4000 PLN netto - cena z kosmosu.
Mozna negocjowac i to sporo.

> Proponuje kupic od TPSy dostep FR 2 mbit/s za 1390 PLN netto. Dziala
> bez zarzutu (trojmiasto).
Tak przy okazji zapytam. Wysyciles to lacze na max ? A jezeli tak to
powiedz mi czy nie masz magicznej wielkosci ok 1,83 ? Mam 3 FR z CIRAMi
po 128 kb/s w load i niestety kraja mnie jak moga. Max uzycie lacza to
ok. 1,8 Mb/s i ani rusz dalej. Wojne juz przerobilem nawet docierajac do
Dyrektora Sowy i tak guzik to dalo. Odpowiedz brzmi cyt.: "Technologia
jaka uzywany nie pozwala na inne rozwiazanie tej sprawy. Pan jest
podlaczony do portu 2 mb/s wiec wszystko jest OK." Dlatego nie polecam
TP S.A. z 3 x 2 Mb/s powinienem miec 6 mb/s a mam tylko 5,4 Mb/s wiec to
sporo za malo.
Mam za to TKTelekom w innej lokalizacji i na laczu 4 Mb/s wyciskam 4,1
Wiec idealnie. To lacze moge polecic.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania