Re: Proba wyludzenia (domena) ?

Autor: Arkadiusz Miskiewicz <arekm_at_agnat.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 15:08:13 MET

Pawel Rutkowski wrote:

> Witam,
> dzis rano przyszedl do mnie bardzo ciekawy mail informujacy o zblizajacym
> sie terminie wygasniecia domeny .com. Co ciekawsze domena jest oplacona
> na kolejny rok a termin wygasniecia to raczej okolice poczatku listopada
> niz grudnia.
> Oczywiscie w tresci jest link pod ktorym mozna pobrac fakture proforma.
>
> Czy to nie jest ewidenta proba wyludzenia pieniedzy ?
Nie jest to próba wyłudzenia pieniędzy. Przypadkiem nie korzystałeś z
serwisu domenki.pl jakiś czas temu? Bazy zostały połączone i wyszedł taki
kwiatek.

> Czy zglaszac to gdzies ?
Jak widać google też jest jakąś metodą zgłaszania.

> PS. Przypadek podobny do firmy "Lerkins Group", opisywanego na grupie, ale
> tam chodzilo o domeny *.pl
Oni AFAIK dostali za te próby po łapach od NASKu (nask rozwiązuje umowy z
partnerem pozwalającym na takie coś, pewnie i tak było w tym przypadku).

Ew. kwestie spamowe podniesione w dalszej częsci tego wątku należało by
zgłosić na abuse@. Wbrew pozorom ludzie od abuse _mają_ wpływ na działania
reszty pracowników w kwestiach tego typu.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, Agnat Sp. z o.o.