Re: handel loginami neostrady

Autor: Maciek <mm.no.spam_at_xtra.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 08:45:00 MET

johny_luzak wrote:
> na grupie alt.pl.neostrada wyczytalem takie cus:
> "Loginami handluja pracownicy telesuki"
> czy rzeczywiscie jest to mozliwe ze jakis koles ktory ma moj login i haslo moze
> sie zalogowac do neo nawet wtedy gdy ja jestem zalogowany?
> wiem ze login i haslo dziala wszedzie
> ale czy za loginem i haslem idzie rowniez roznica w transferze?

Witam;

Też słyszałem o takim 'procederze'.
Wygląda to tak: przychodzi Pracownik Szanownego Monopolisty (wcześniej
zdecydowaliśmy się na neo za 59 pln). PSM kasuje w łapę stówkę (one
hundred Polish zlotys) i dostajemy login i hasło do dsla 512kbit.
Miesięcznie płacimy za 'małą' neo. Mamy 'dużą' bez limitów.

Pozostaje czekać, kiedy 'się rozpadnie' szafka z dslami przez
'przessanie'...

Życie, Panie... Polska kochana...

Pozdrowienia
Maciek