scalanie w HTML

Autor: Kopiec Bolek <alliszakal_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 14:23:39 MET

Proszę o pomoc !!!

 Przy podglądzie wydruku w HTML'u oraz w przeglądarce Internet Explorer
 następuje niepożądany podział zdjęcia z opisem na 2 strony:
 opis ODYSEJA na stronie pierwszej a zdjęcie na drugiej.

 Akapit: 4 wiersze na 2 stronie, pozostałe na 3 stronie.
 Jaki należy zastosować kod w HTML'u
 aby zdjęcia z opisem, ustalone akapity, tabele, punktory, nie były dzielone
na strony.
 WORD ma poniższą instrukcję, która uniemożliwia taki podział.
 "Zachowaj wiersze razem"

Wcześniej poruszyłem ten sam problem, otrzymałem dziwne i nic nieznaczące
odpowiedzi.
Nadmienia, że dopiero terminuję w grupie dyskusyjnej i nie znam zasad oraz
kultury
jaką się należy kierować się w korespondencji.

 Pozdrawia i dziękuje - Bolek K.