Re: neostrada

Autor: Andrzej P. Wozniak <usher_at_f2virt.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 15:42:12 MET

Osoba podpisana jako Mateusz Swatek <mateo@site.krakow.pl> w artykule
<news:coefcs$lgl$1@srv.cyf-kr.edu.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <usher@f2virt.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:cod5oc$iii$1@news.onet.pl...

> tak patrze, i jakbys nie komentowal wszystkiego na okolo top przed
> ostatni weekend mialbym do sciagniecia mnie postow z newsow (na
> polipie z 10%) szanuj cudze lacza

Tak patrzę, jak śmiecisz po wszystkich grupach krzakami ze swojego
nieskonfigurowanego czytnika i dochodzę do wniosku, że gdyby nie tacy
lenie jak ty, to do ściągania byłoby 30% mniej wiadomości. Naucz się
szanować cudze łącza, zachowuj się zgodnie z netykietą, problemie
polskiego internetu.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)