Re: nowy vat a odliczenie dla osob prywatnych

Autor: Theli <theli_at_venus.ci.uw.edu.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 21:38:21 MET

> ale tylko w przypadku gdy dotychczas miales wieksze VAT naliczony niz
> nalezy
> jesli nie, to nic nie zyskujsz, a czasami tracisz

A tego to juz nie rozumiem. Upraszczajac: 100% moich kosztow oblozonych jest
22% vatem, ktorego do tej pory nie moglem odzyskac (calosc sprzedazy ZW). Po
nowym roku odzyskam go w calosci. 22% VAT za inet przerzucam na klientow (im
to wszystko jedno bo i tak dostana zwrot z odliczenia). Ja zyskuje, klient
nie traci.

--
Pozdrawiam
Theli