Korzystanie z zasobów Internetu

Autor: pa'ka <delakacpi_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 15:00:08 MET

Witam uprzejmie,

chciałem zapytać, jak wygląda kwestia praw autorskich w odniesieniu do
materiałów publikowanych w internetowych serwisach. Czy można publikować na
swej stronie materiały [w głównej mierze mam na myśli artykuły prasowe,
publikacje, itp.], które swe źródło mają w innych serwisach. Czy konieczna
jest zgoda autora, czy wystarczy samo dodanie linku do oryginalnego
artykułu, itp. Z góry dziękuję za odpowiedź i wszelki e wyjaśnienia.

Pozdrawiam.