Re: FR TP i load balancing

Autor: Marcin Kowalczyk <kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 22:48:59 MET

<wojtek@chylonia.3miasto.net> w <1101245984.817052@chylonia.3miasto.net> zeznal:

> no a 5*2Mbit to 5*1300=6500zł

ROzmowa byla baardzo luzna, 'propozycja' padla po moim stwierdzeniu ze za
jakies 2-3m-ce przyjde po kolejne 4-6mbit... Wtedy powiedzial zeby
zastanowic sie nad ATM i wyciagnol oferte do innef firmy z 10mbit ATM za 9k
pln.
Oferte ma mi przygotowac na paitek - zobaczymy co mi zaoferuje tepsa.

Najchetniej to bym z tepsy zrezygnowal, ale nie mam zabardzo na co...

--
Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
budujesz, a potem... modlisz się