Re: FR TP i load balancing

Autor: Marcin Kowalczyk <kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 21:43:53 MET

Maciej Przyboś w <co05ad$dra$1@korweta.task.gda.pl> zeznal:
> Niestety nie.
>
> Przy 10Mbit nie dostaniesz ceny 600/Mbita ale okolo 900, a do wszystkiego
> dochodzi 4000netto miesiecznie za samo utrzymanie portu ATM.
> Oczywiscie pomijam kupno routera typu Cisco 3725 z karta ATM za nawet nie
> wiem ile, ale pewnie 45000pln wyjdzie.

Rozmawialem z moim doradca biznesowym - w tej chwili mam 3x2mbit, w trakcie
zestawiania 2x2mbit i przy dalszym rozszerzaniu lacza zapronowal mi juz
przejscie na ATM - z tego co z nim rozmawialem to mowil o kwocie 9000zl
netto za 10mbit dlatego podalem tu taka cene.

--
Rozmawia dwóch adminów:
- Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.