Re: traceroute

Autor: Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 14:18:01 MET

Mariusz Krukowski napisal(a) [23 Nov 2004]:

> To wszystko pięknie Marku, ale w teorii.

Najpierw trzeba przynajmniej znac teorie i probowac ja zastosowac. Ty ja
znasz i probojesz stosowac i znasz konkretne ograniczenia (sprzetowe jak w
przypadku starszych kart do GSRa czy operacyjne jak przyklad z BGP). W
wielu przypadkach chodzi jednak o uswiadomienie ludzi ze cos takiego mozna
i powinno sie (w miare mozliwosci) robic.

--
                          (moskit-at-irc.pl)