Re: Dzi? zapuka?a do mnie policja ;)

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 00:07:08 MET

On Mon, 22 Nov 2004 17:23:40 +0100, Szymon Wyrembak <szwyr.usun@o2.pl>
wrote:

>O tym decyduje mój szef - ale właśnie miałem wrażenie, że zapomnieli o
>błogosławieństwie od prokuratury.

A to jak nie maja blogoslawienstwa -to moga co najwyzej grzecvznie
prosic o przygotowanie stosownych danych zeby pozniej szybciej mozna
bylo sprawe zalatwic. Znaczy - oni mowia co bedzie ich ciekawilo,
operator dane wydlubuje i szykuje do udostepnienia, oni przynosza
blogoslawienstwo - i dane dostaja. Albo nie przynosza -i nie dostaja
bo gdyby dostali to klient operatora w skarpetkach moglby puscic...

--
Darek