Re: szukam pomocy --z instalacja modemu

Autor: Marek Cz. <mczaj_at_bigfoot.com>
Data: Sat 20 Nov 2004 - 18:53:01 MET

On 20 Nov 2004 17:20:13 +0100, "jan" <supera@op.pl> wrote:

>Mam w domu internet kablowy i posiadam modem +Thomson TCM290 Cable Modem i z
>nim wszystko jest ok ale nabyłem sobie teraz laptopa IBM Think Pad i chciałem
>go polączyć do tego modemu aby chodził interek i nie moge , mam taki problem
[ciach]
>jan

Instr. obsługi, str.8
Cytuje dosłownie

"Modem kablowy obsługuje jednocześnie połączenia Ethernet i USB.
Pierwszeństwo ma gniazdo przyłączone jako pierwsze.
Ten modem nie obsługuje zamiany połączeń podczas pracy...."

U mnie działa o ile jako pierwszy zostaje włączony stacjonarny przez
RJ45, następnie laptop przez USB.

Może ISP pozwoli Ci na modem routujący?

Marek