Re: Dostęp - europa

Autor: Cezar <czarek.nospam_at_nospam.media-net.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 09:52:38 MET

"Maciej Anczura" <shog-usenet@kovenant.org> wrote in message
news:slrncpqtus.kup.shog-usenet@terror.icm.edu.pl...

> Tak zupełnie z ciekawości; jakie jest uzasadnienie tego, że zabraniają?
>
> --
Nie napisalem ze zabraniają.... Poprostu nie ma czegos takiego jak w polsce
0202122 .
Nawet jak uszkodzil mi sie modem adsl to pan z BT nie mial mi nic do
zaoferowania w zamian.
Gdzies w prasie polonijnej widzialem jakies ogloszenie numeru kasowanego
4pensy/min - to troche duzo zwazywszy na to ze do polski dzwonimy za 2p/min-
ale moze wystarczy dla kogod kto raz dziennie sprawdza poczte.

cezar