Re: Re: Dzi¶ zapukała do mnie policja ; )

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 02:08:48 MET

On Thu, 18 Nov 2004 14:50:23 +0100, "DooMiniK"
<bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

>Andrzej Bursztynski zapodał(a):

>Można kupic RW dwustronn±? Byłem przekonanym że s± w sprzedaży tylko jednostronne -
>daj proszę jaki¶ link...

W sprzedazy to sa i dwustronne - tyle ze ceny maja takie ze malo komu
oplaci sie tym handlowac (jedyne przeznaczenie - zgrywanie filmow
powyzej poltorej godziny w pelnej jakosci obrazu...). Bo do
archiwizacji danych - kupic dwie plytki po zloty piecdziesiat albo
jedna za dwadziescia pare...

--
Darek