Re: Szukam starej strony domowej [OT]

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 14:58:26 MET

On 2004-11-18, AdamPi wrote:
[...]
> Kya, Twoja strona z sygnaturki nie działa ;)

W sygnaturce podaję też adres e-mail, który działa. W sensie,
to chyba nie jest problem Internetu, że nie działa adres strony
z mojej sygnaturki.

> A utrzymanie domeny krowka.mu na Mauritiusie to przecież tylko
> 100 USD za dwa lata :) Polecam uwadze -> http://www.nic.mu/

Dziękuję uprzejmie, wiem, ale to nie moja domena. "Mój" alias chwilowo
nie działa, bo właściciel domeny robi jakieś porządki.

FUT warning

--
////)))              Myślałem, że ograniczyliśmy mu dzienną porcję cukru? :
//|-O-O  )                                          ["Kelwin i Celsjusz"] :