Re: Dzi¶ zapukała do mnie pol

Autor: Przemek Celej <st311a_at_poczta.fm>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 18:03:48 MET

Malgorzata Lewicka wrote:

> Ja sobie mirroruję ruch na inny port w ciskaczu, podstawiam peceta ze
>snortem i loguję sesje TCP w formie zgrabnych wpisów. W sumie wszystko
>jedno, jak to zrobisz, byleby¶ mógł rozpoznać, kto w danym czasie wychodził
>zza PAT-a.
>
>Saddie

Można też logować ipfw wszystkie konekcje TCP setup, wszystkie pakiety
UDP i ICMP. A potem rozdzielać syslogiem i do tego newsyslog
automatycznie (np. po przekroczeniu pewnego rozmiaru pliku lub upływie
pewnego czasu) kompresuje logi. ew. mozesz się pobawić iptraf'em albo
softflowd.

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837