Re: Dzi¶ zapukała do mnie policja ;)

Autor: Szymon Wyrembak <_.__at_wsm.wielun.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 14:33:09 MET

Przemek Celej napisał(a):

> Ale tu chodzi nie oto jaka była tre¶ć tego e-maila tylko oto kto z za
> NATu ł±czył się do servera poczty, policja chce ustalić dane personalne.

Nie bardzo wybrażam sobie logowanie *tresci* :)
Ja niedawno miałem pismo z Policji - ale to wygl±dało trochę inaczaj:
mieli już "podejrzanego" i chcieli ustalić jaki ma (miał) adres IP i
jakie serwisy (konkretnie strony www) w danym dniu odwiedzał. Ze
stronami nie bardzo, bo mogę podać tylko adresy IP serwerów.
Do tego chcieli jeszcze informację czy z danego hosta wysyłano pocztę z
adresu xxxx - to wskazałem im Onet jako wła¶ciw± firmę :)

--
Pozdrawiam
Szymon Wyrembak