Re: Szukam starej strony domowej

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 14:30:07 MET

On 2004-11-17, Joanna Porębska wrote:
> Moja koleżanka z którą kontakt mi się urwał miała stronę domową.

To nie jest problem polskiego Internetu. Przed napisaniem na jakąkolwiek
grupę powinnaś przeczytać jej opis i ew. FAQ. Pomoże Ci w tym strona
<http://www.killfile.pl/>.

Wpisz w <http://www.google.pl/> 'web archive'.

--
////)))     Unikajcie morderstwa. Prowadzi ono nieuchronnie do kradzieży, :
//|-O-O  )                      a kradzież jest prostą drogą do kłamstwa. :