Re: gts --- ahh

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 12:01:08 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole@a.ns.pl> napisał w wiadomości
news:cnf7ih$1ffa$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

> Nie widać?
ja nie widze ...

> Oj, to tak jakbyś miał pretensje do TPNET że ma słabe łącze do
> Twojej sieci osiedlowej. ;-)
ma dobre lacze, ale juz niedlugo
ostatnio mila Pani z Polpaka mnie uswiadomila ze maja 16 godzin roboczych na
usuniecie awaria
a ze zglosilem po 16 to moge do 2 dni czekac
i traktuja klienta jak blue-linia (prosze zresetowac wszystko po kolei,
modem, router)

nie rozumiem Twojego zamyslu ...

--
mateo