Re: Dzi¶ zapukała do mnie policja ;)

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 20:15:38 MET

Użytkownik "Przemek Celej" <st311a@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci
news:mailman.164.1100629976.497.polip@man.lodz.pl...

> Słyszałem że za nie trzymanie logów można i¶ć nawet do paki (jeżeli
> prokurator potraktuje to jako utrudnianie ¶ledztwa),

AFAIK maksymalna kara jest 10% przychodu rocznego
porownujac moj przychod do kosztow utrzymania kopi ruchu na laczach +
oddzielnego zabezpieczonego pomieszczenia ...
(tego wymaga prawo)

to ja juz wole 10% kary
(1 dysk dziennie na backup - nie zarobilbym na frytki,a nawet sam musialbym
do pracy w McD pojsc)

--
pozdrawiam,
Mateusz