Dzi¶ zapukała do mnie policja ;)

Autor: Komuch <ps_at_NOSPAM-ud.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 14:36:10 MET

Witam

Może nie ta grupa, ale wiem, że s± tu kompetentne osoby, które zechc± pomóc,
bo sprawa jest poważna.

Przyjechała dzi¶ do mnie policja - sekcja kryminalna.
Pokazali mi pismo z interii, które otrzymali na ż±danie, ponieważ popełnione
zostało przestępstwo.

Pewna osoba wysłała maila z pogróżkami, nie było by w tym nic strasznego,
jednak odbiorca maila za jaki¶ czas została dotkliwie okaleczona.

W pi¶mie otrzymałem jedynie IP, z którego ł±czono się. Dostałem także czę¶ć
nagłówków maila.

Jest także pozycja SID i długi szesnastkowy kod...

Niestety więcej nie mam, a problem w tym że mam poł±czenia maskowane.

Proszę bardzo o rady, jak mogę skutecznie doj¶ć do tego kto to zrobił??

Z góry dzięki.