Re: walka z idiotami #2 forward

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_site.krakow.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 09:34:53 MET

Uzytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisal w
wiadomosci news:cn8hr3$8v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> mateo? od matolka? ;-)
silisz sie ?

> nie obraz sie, ale piszac na newsy poslales swoj prawdziwy e-mail bez
> odspamiacza
> harvestery maja juz ciebie i e-maile bedziesz dostawal
> wiem, ze nawet najlepszym sie zdarza, ale ty zrobiles to 2 razy pod rzad
jak zaczalem na newsy pisac to nie bylo czegos takiego jak spam
pozatym przeczytaj cos na co odpisujesz
myslisz ze pisze za kazdym razem na newsy z innego konta admin@<domena1>,
admin@<domena2>
itd ?

ze spamem nie mam problemow, flitruj sie

problem mam z msciwymi burakami
ktorzy slac spamy wpisali mnie jako reply-to

--
mateo