Re: Tlenofon?

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 12:53:55 MET

Chrószcz Sławomir wrote:

> to u ciebie IE decyduje o tym co jest zasysane do komputera?

A u Ciebie IE nie jest podatny na różne syfy po instalacji "out-of-the-box"?
Może są dwie różne wersje windows - takie inne światy?

> no proszę proszę... czego to się można dowiedzieć czytając grupy
> dyskusyjne :)

Napij się lepiej kawy i czytaj uważnie zamiast trollować.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-