Tak z ciekawosci zapytam - Alternatywa dla DSL2 do 1000k pln

Autor: Yacho <yacho_Wytnij__at__to_tez_100tka.net>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 20:48:39 MET

Witam !

Mam sobie mala osiedlowke ktorej max mozliwosci finansowe to 1k pln na
miesiac... w tej chwili jest tam DSL2 ale powiedzmy ze chcialoby mi sie
wiecej

Na samym dostepie do TPNET zalezy mi srednio - ma byc na tyle by
stronychodzily i z p2p kapalo - ogolnie 256-512kbit do tpnetu styka... :)

chcialbym zachowac z innych sieci te 2 mbps downloadu - wiec w stosunku do
DSL jedyne zmiany jakich bym oczekiwal to upload ktory ATM jest
koszmarny....

Macie moze jakies sugestie ? tudziez gdzie szukac itp ?

--
Pozdrawiam.
Yacho