Re: Polpak czy Netia BDI-Pro???

Autor: kamil kapturkiewicz <horizn_at_SPAMNIE.wp.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 18:00:30 MET

Sławomir Kawała wrote:

> Ktos to w ogole kupuje ? Kiedy znajomy podpisywal umowe z Netia na 2mbps
> odrazu zaznaczyl, ze to lacze bedzie odsprzedawane dalej.. gosc z Netii
> powiedzial, zeby olac sprawe bo oni i tak z tego sobie nic nie robia.
> Tyle, ze wtedy tej wersji VIP jeszcze nie bylo..

no i dobrze zrobil. ale ja mialem taki przypadek:

standardowe lucenty na eth poprostu przestaly sie wyrabiac jesli chodzi
o pps i zaczely sie problemy. modemy losowo zrywaly polaczenie i czasem
sobie sesje podnosily a czasem pomagalo im wylaczenie zasilania.

po ktoryms tam moim telefonie do boku, dostalem v.35 + c2611 i problem
sie skonczyl. jednoczesnie zostalem poinformowany ze dla isp przewidzane
jest bdi vip, ktore jest drozsze, ale juz w samym projekcie zakladaja
sprzet wlasnie cisco i modemy z v.35.

z VIP-a tez sie da zjechac z cena ;)