Re: Polpak czy Netia BDI-Pro???

Autor: kamil kapturkiewicz <horizn_at_SPAMNIE.wp.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 15:51:18 MET

  dragonite wrote:

> tym możesz negocjować cenę jeśli chcesz 3 łącza 2mbit w wersji PRO, można
> zejść z ceną o 20% w dół, ale zależy to od siły przekonywania :) Awarii do
> tej pory nie miałem.

a ja ci mowie ze przy 3x2 moze zejsc wiecej niz 40% netto (liczac od
najtanszej wersji 2Mbit PRO).
przy instalce za 1 pln. z umowa na czas nie okreslony.

tyle ze dla isp-ow netia ma w swojej ofercie cos takiego jak BDI VIP.
30% drozsze od PRO.

krotko mowiac przy warunkach/cenie/jakosci na jakich netia sprzedaje
swoje uslugi, uwazam ze to bardzo dobry isp.