Re: [NTG] wy?udzanie hase? w interii

Autor: Piotr <worship_at_interia.pl>
Data: Fri 12 Nov 2004 - 14:04:18 MET

Niestety dalem sie wpuscic w maliny i facet przejal moja strone na
http://potop-exodus.w.interia.pl/ - wystarczy tam zajrzec i zobaczyc
po co mu to bylo.

Jednak udalo mi sie ustalic, ze IP tego oszusta to 83.16.155.130

Tak wiec jest to abonent KSM "MEDIA" z Nowej Rudy:

http://83.16.155.130/staty.html

Na ich stronie glownej (http://www.ksm.media.pl/contact.php) znalazlem
namiary na admina:

Administrator sieci w Nowej Rudzie i Nowej Rudzie S?upiec
Marek Oko?otowicz
kom. +48 693 159 596
admin_nowaruda@ksm.media.pl

Interia i Telekomunikacja wykazaly bierna postawe. Jezeli admin tez
nie ruszy palcem zamierzam pojsc z tym na policje. Myslicie ze za
przejecie bez upowaznienia - poprzez wyludzenie informacji - czyjegos
konta, przejmowanie jego korespondencji, wglad w dane osobowe,
zniszczenie danych na serwerze oraz zamieszczenie zamiast nich
wulgarnych i obra?liwych tresci gosc moze dostac porzadna grzywne?