Re: Dziwny problem...

Autor: Adam Wysocki <gophi_at_wytnij.studio.tpi.pl>
Data: Thu 11 Nov 2004 - 12:53:30 MET

Bogusław Faja <zymen@interia.pl> wrote:

> Strona której adres zaraz przedstawię działa tylko u cześci moich
> znajomych. Najśmieszniejsze jest to, że korzystają oni z usług tego samego
> providera(PROMAX, Ostrów Wielkopolski). Przy próbie połączenia się ze
> stroną przy użyciu innych łącz problem nie występuje - przynajmniej przy
> użyciu tych łącz, na których działanie strony sprawdzić mogę.

Strona działa z Promax, a przy użyciu innych łącz problem nie występuje.
W związku z tym problemem jest otwieranie się strony, a normalnym stanem
nie otwieranie?

Gdybyś jeszcze podał adres tej strony, byłoby świetnie.

--
Adam Wysocki * http://www.gophi.apcoh.org/ * GG 1234 * GSM 508878856
Jesteś gophim :) Jedynym w swoim rodzaju, niepowtarzalnym (C) Moocha