Re: CIR w TPSA

Autor: Mariusz Krukowski <kruk_at_no.spam.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 09:34:08 MET

Marek S wrote:
> Witam
> Zmieniam łącze z Polpaka (2Mbps) na Frame Relay ATM (2Mbps)
> Obecnie mam CIR 128Kbps i zastanawiam się czy warto zmienić go
> przy okazji na 256Kbps?
> Z tego co pamiętam CIR to "tylko" połączenie mojego urządzenia z
> najbliższym
> routerem. Koszt zwiększenia CIR to 120pln (brutto) miesięcznie.

Przy okazji podpytam:
Czy w propozycji zmiany łącza jest wspomniane jaki typ kontraktu ma być
na tym PVC ATM, które zastąpi PVC FR?
Rzecz w tym że - przynajmniej w specyfikacji ATM Forum - AFAIK parametr
o nazwie "CIR" nie jest zdefiniowany dla żadnego z kontraktów. Oznacza
to zapewne, że CIR zostanie "przemapowany" na jakiś inny parametr.
Ciekaw jestem jaki, bo nie widzę tu oczywistego wyboru.