Re: Tlenofon?

Autor: Maciej Lebkowski <usenet-spam_at_dx.one.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 14:31:30 MET

Mateusz Swatek, zamiast robić coś pożytecznego, pisze:

> to znaczy ze jestem zlodziejem bo mam lom w domu ?
> i morderca bo mam auto i moge przejechac ?

Nie dziw się, ze padają tego typu podejrzenia, gdyż w 99,9%
przypadków programy p2p służą do celów "średnio legalnych".
Poza tym złą analogię wyprowadziłeś - nie tylko tyle, że po-
siadasz łom, ale i go używasz. Nie wspomniałeś jedynie do
jakich celów.
Poprawną analogią byłoby - mam auto, to ludzie uważają mnie
za kierowcę. ;-)

BTW, http://evil.pl/pip/ustaw.html, jeśli byłbyś tak miły.

--
.: Winning popularity contests since '85. http://domowa.xp.pl :.