Re: Tlenofon?

Autor: szymon <_.__at_wsm.wielun.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 14:18:03 MET

futszaK wrote:

> żebyś się nie zdziwił, komutacje wewnątrz sieci załatwia się programem
> odpalonym na pececie, przy okazji mamy z głowy problem przycinającego
> się łacza u użyszkodnika (dla telefonii tworzy się osobny kanał o
> gwarantowanej przepustowości w LANie) zaś w świat można również to
> załatwić globalnie przy pomocy stosownych regułek, zaś skoro zaczyna
> się sprzedawać wdzwanianie voip-owe dla detalistów to i dla
> półhurtowników jakimi niewątpliwie są małe sieci kablowe i osiedlówki
> coś się znajdzie

Nawet się nie zdziwiłem - bo mam taki program. Jednak to tylko demonstracja
możliwości i do niczego poważnego się nie nadaje (3 cyfrowe numery). My
czekamy - sieć mała, perspektywy zwrotu takiej inwestycji mizerne.
Może teraz rzeczywiście coś się zmieni - jeśli nie będzie dało się postawić
bramy do PSTN u siebie (cena !) to może da się puścić po IP do kogoś kto
zrobi to taniej i przydzieli numery.

--
Pozdrawiam
Szymon Wyrembak