Re: Tlenofon?

Autor: richie <urip_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 10:09:31 MET

On 9 Nov 2004 07:38:29 GMT, Andrzej Bursztynski <___@neostrada.pl>
wrote:

>Przestańcie się czepiać, mam pewność, bo próby robię z córką-)

Ho ho ho, to się w takim razie nigdy nie ma pewności ;)
Jak ostatnio byłem u znajomych coś im tam naprawić w kompie to
najbardziej kompetentną osobą w sprawie gdzie jest i co zainstalowane
był 7-letni syn. Rodzice mieli fajną minę jak się od niego dowiedzieli
to i owo :D
A tak na serio, pewnie znowu gdzieś po drodze ktoś uprawia kreatywny
routing i tyle. Tym bardziej że ta droga może być bardzo kręta i
zawiła - szczególnie jeśli obydwoje jesteście za ogniomurkiem
(ostatnio łączyło mnie z kumplem np. przez węgry i kanadę)

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.